joi, 30 iunie 2011

DESPRE LUCRURILE MARUNTE

          Iulia Dinu LIKEs Mihai Beandeac. Si imi place al naibii de mult, pentru ca ne serveste constant umor de calitate, pentru ca ironizeaza pe toata lumea fara sa-i pese de consecinte (get real !!! cum naiba sa te superi pe el?), pentru ca se metamorfozeaza in ce personaj vrea el, pentru ca e un actor genial si nu in ultimul rand pentru ca scrie frumos. Am citit la un moment dat o postare a lui, despre ziua perfecta si una despre femeia ideala. De fapt sunt cateva randuri despre "cum sa nu fii superficial" si despre iubire, si DA mi-am permis sa adaptez un pic si sa dau contur, mai jos, "Lucrurilor marunte" pe care mi le doresc:

  • Sa mergem impreuna la drum lung si sa nu ma certi daca nu ocolesc gropile din asfalt
  • Sa ma lasi sa ascult muzica care-mi place si  sa-mi zambesti chiar daca o fredonez fals…dar sa nu mi spui si sa-mi arunci cate un zambet  complice
  • Sa ma tii in brate noaptea pana adorm si sa te intorci discret, fara sa te simt pe partea cealata …sa nu am senzatia ca fugi de mine
  • Cand ne certam sa ma lasi sa trantesc usile si sa ma faci sa rad daca sunt imbufnata
  • Sa faci glume si sa-ti placa glumele mele
  • Sa te uiti admirativ la mine in timp ce ma imbrac inainte sa plec la birou….si de cele mai multe ori sa nu ma lasi sa termin
  • Sa mergem in excursii neanuntate…si sa nu –mi spui unde
  • Sa nu iti pese de trecutul meu si nici mie de al tau
  • Sa ma lasi sa te mangai cand esti suparat
  • Sa-ti placa mama si sa ma parasti atunci cand nu iau mesele in mod regulat
  • Sa -mi adori prietenele si sa ma lasi sa-mi placa prietenii tai
  • Sa ma lasi sa vorbesc mult dimineata si sa-mi lasi senzatia ca-mi sorbi fiecare cuvand…desi esti innebunit doar dupa liniste si cafea
  • Sa imi stii toate zambetele si privirile si eu pe ale tale
  • Sa fim senzationali intre cearceafuri
  • Sa-mi trimit mesaje fierbinti si sa-ti raspund complice
  • Sa ma ignori cateodata ca sa mi se faca un dor nebun de tine
  • Sa nu-mi promiti niciodata nimic...doar sa existi :)


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu